THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, October 29, 2011

Jin Yang Marah:LAwak!!

Jin Yang Marah..






Ali tengah jalan-jalan tepi Jusco.Tiba-tiba die ternampak satu teko lama dan menyepaknya.Kemudian, seekor jin kuar dari lampu itu dengan keadaan marah.Jin itu berkata, "Walaupun kau membuat aku marah, aku akan tetap bagi kau tiga hajat.TETAPI orang yang kamu benci, iaitu musuh kamu, Boboy akan aku beri 2 KALI GANDA.Hajat pertama Ali, "Aku nak RM 100 juta dalam akaun aku".







Ditunaikan oleh jin itu dan Boboy dapat RM 200 juta.Hajat kedua Ali, "Aku nak 2 motorsikal Ducati".Ditunaikan oleh jin itu dan Boboy mendapat 4 motorsikal Ducati.




Kata jin itu, "Ini kau punya hajat terakhir, fikir baik-baik".Lalu Ali berkata, "Aku dah lama nak menderma sebelah buah pinggang aku..."



2 comments:

Aben Idris said...

ala.....blurrr...cmne ni???huhu

maleh said...

hahahaa....mangkuk pinggan gile arr.....=.=''''