THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, October 28, 2011

Lawak Buah!!!

Lawak Buah

Pada cuti Deepavali yang lepas, 4 orang rakan sedang bercuti di sebuah kepulauan di Lautan Pasifik.Tiba-tiba, kapal itu terlanggar aisberg lalu karam.Empat orang rakan itu pun berenang kupu-kupu kearah sebuah pulau berdekatan




.Sesampainya mereka di daratan, mereka dijumpai oleh orang asli di pulau tersebut dan dipukul sehingga pengsan.Apabila mereka bangun, mereka mendapati diri mereka diikat dengan tali.Ketua puak itu pun berkata.."Siapa yang boleh bawak 10 biji buah yang sama pada aku, akan selamat".

Orang yang pertama sampai membawa 10 biji epal.Kemudian, ketua puak itu berkata, "Masukkan semua buah ini kedalam buntut kamu tanpa sebarang ekspresi di muka kamu".Orang yang pertama itu, cuba memasukkan kesemua buah epal itu, namun tiba-tiba dia tergelak.Lalu dia telah dibunuh serta merta.






Orang kedua membawa 10 buah anggur.Dia pun diarah melakukan benda yang sama seperti orang yang pertama tadi.Dia berjaya memasukkan 9 buah anggur.Tetapi, dia tiba-tiba tergelak lalu dibunuh




.Kemudian DIKATAKANLAH selepas mereka mati, ketika berada di alam lain, orang yang pertama bertanya kepada orang yang kedua."Kau kan dah nak berjaya tadi.Nape ko gelak?"..Orang kedua menjawab, "Aku tergelak sebab nampak orang yang ketiga tu bawak DURIAN!!"


4 comments:

leyaliyana said...

ahaks. nice =D

lagu yang tengah main kat blog u ni sape yang nyanyi?

Mohd Hazroul said...

adele-set fire to the rain..:D

si budak berkace mate said...

lawak :)

siPEMALASlagenda said...

Hahahaha..melampau gilee..