THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, October 29, 2011

"Ramainya Anak aku??":LAwak!!

Lawak Anak.



Kelihatan 3 orang suami sedang berkeliaran di depan wad bersalin.Mereka semua sedang menunggu isteri masing-masing bersalin.Beberapa jam kemudian, jururawat keluar dari wad bersalin tersebut dan pergi kepada suami yang pertama.

Jururawat:Tahniah, awak dapat anak KEMBAR DUA.
Ayah 1:Alhamdulillah, lagipun saya bekerja di syarikat DOUBLEMINT


Kemudian, keluar jururawat kedua dan dia pergi ke arah suami yang kedua.

Jururawat:Tahniah, awak dapat KEMBAR TIGA.
Ayah 2:Alhamdulillah, lagipun saya bekerja di syarikat 3M.

Tidak lama kemudian, keluar jururawat ketiga dan dia pergi ke arah suami ketiga.Suami ketiga telah menyaksikan keadaan Ayah 1 dan Ayah 2, dia mula panik.

Ayah 3:Sekejap, saya tidak bersedia untuk mendengar apa yang ingin kamu katakan.
Jururawat:Kenapa?
Ayah 3:Sebab saya kerja kat 7-11...



4 comments:

Asy Faro said...

kecik, ape tajuk lagu n penyanyi lagu yang tgh play kat blog ko nie?
sedap doe..

emieysandra said...

haha..leh pulak cmtu~

AmirahRamli said...

lawak! best3 :)

aNasaLbasa said...

klu keje tenten??? hahaha