THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, November 5, 2011

Nak Bukti??:Nenek Sengal #2

sebelum baca post nie, bagi yang tengah makan, baik korang habiskan makanan tu dulu..amaran awal...

Lawak Nenek Sengal

Satu hari di kedai runcit.....

Nenek:Saya nak beli makanan anjing..
Jurujual:Saya nak jual nie kena ada bukti yang nenek ada anjing..Bawak anjing tu..baru saya jual makanan anjing..


Tidak lama kemudian, nenek itu pun membawa anjingnya lalu jurujual itu juallah makanan anjing itu.
Keesokkan harinya, nenek itu mahu membeli makanan kucing pulak..
Nenek:Saya nak beli makanan kucing
Jurujual:Saya nak jual nie kena ada bukti yang nenek ada kucing..Bawak kucing tu..baru saya jual makanan kucing kat nenek..

Tidak lama kemudian, nenek itu pun membawa kucingnya lalu jurujual itu juallah makanan kucing itu.
Keesokkan harinya, nenek itu membawa satu bekas berisi sesuatu yang berwarna coklat, lembut dan beralun.
Nenek:Kali ni nek bawak bukti..xpyah susah-susah nak ulang-alik..
Lalu, jurujual itu merasa KELEMBUTAN TEKSTUR BENDA itu dengan tangannya dan nenek itu berkata...
Nenek:Cepat!!Nenek nak TISU TANDAS nie..dah tak tahan nie!!


 

7 comments:

SpeakerSekolah said...

Iyerr..nyotor m0lek..

siti hidayah said...

Nak bukti sangat kan. haha, kan dah kena tu. hahaha

Eida Arina said...

HAHAHAHAHAHHAHA...sengal punya entri.... :P

EYFAalias said...

hahahahaah. padan muka jurujual tuu

IkiN NikisA said...

yucks ! haha

Ayied Zudin Hashim said...

hahaha ! siyez mengotor..haha ! lawak :D

Popoi said...

haahaahaa,,, nk bukti sgt kn,, huntonglerr org kdai tu,, haahaa