THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, November 5, 2011

kELuarlah!!!!:LAwak!!

Lawak Suami




Kelihatan tiga orang suami sedang berbangga dengan bagaimana mereka melayan isteri mereka.Dua orang yang pertama membangga-bangga dengan cara melayan mereka.Contohnya mereka boleh membuat isteri diorang memasak dan membasuh baju secara berterusan.Sampai ke arah lelaki ketiga, dia berkata...
Lelaki 3:Aku boleh buat isteri aku merangkak guna tangan dengan kaki dan tangan dia kat atas lantai, sambil dia bergerak ke arah aku.
Kedua lelaki tadi  terdiam sebentar dan kagum dengan lelaki ketiga itu.Mereka bertanya bagaimana dia mampu berbuat begitu pada isterinya.
Lelaki 3:Aku tengah kat bawah katil masa itu.So, dia pun datanglah ke arah aku dan cakap..
              

       "KELUAR LAH!!...LAWAN CAM JANTAN!!"

11 comments:

Ku Azhar said...

hehehe mcm2 :)

SeseDaP RaSa said...

hehe lawan mcm jntan..

misTeaRed said...

ala...wt pe bwh katil? tkt ea...hahahahaha

siPEMALASlagenda said...

hahahaha...melampauu...=.='''...

Fezul Fadhley said...

ngek.. hahax

fArAh!! said...

hahahha..ganas sampai bwh katil ha..

era kecik said...

hahahaha

Aesya Zealous said...

haha..takut ng bini ler tu

Fatin Mira said...

garangnya bini. HUHU!

Cik Tie@Akak said...

ppeerrgghh???

Cik Kasih said...

ni msti kes curang! haha
eh jap2..xkan bini die jantan jugak?haha..confuse ni