THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, October 30, 2011

Dah Mati ke BelOM??:LawaK!!

Lawak Pemburu




Di petang yang hening dua rakan karib, Amir dan Zhafri mengambil keputusan untuk pergi memburu kijang.Tiba-tiba, Amir rebah dan jatuh ke tanah.Amir kelihatan tidak bernafas dan matanya berpinar-pinar.Kepanikan, Zhafri membuat panggilan kecemasan.

Operator:Ya, apa saya boleh bantu?
Zhafri:Saya rasa kawan saya dah mati!!..Apa yang perlu saya buat??!!
Operator:Bawak bertenang.First, pastikan yang rakan kamu itu sudah mati.Kami perlu tahu untuk membuat sebarang tindakan.
Kemudian, suasana menjadi senyap seketika.Kemudian, kedengaran satu bunyi das tembakan.



POOOOMMMMMM!!!!

Kemudian Zhafri kembali semula ke talian...

Zhafri:Ok, sudah..Apa yang saya kena buat lepas ini....????Saya pasti dia sudah mati.
Operator:.........klik.."ganggang telefon diletak"


1 comments:

::melur:: said...

kabo la awal2..haha